Covers Bij VGZ Magazine

“Klantenmagazine als belangrijk onderdeel van de contentmarketing”

Het gedrukte klantenmagazine uit? Verre van. Het klantentijdschrift is de vader van de contentmarketing, niet andersom. Voor een online start-up wellicht minder van toepassing, maar voor gevestigde merken als VGZ een bewezen onderdeel van de marketingcommunicatiemix. En daarbij: wij hebben altijd mega-zin in een magazine.

Visual content die een extreem brede doelgroep aanspreekt

De content in Bij VGZ moet iedere verzekerde van 30+ aanspreken. Da’s nog eens een brede doelgroep bedienen. Bij de vertaling van onderwerpen denken we dan ook om de klassieke journalistenaanpak heen. We denken niet te veel in long copy, maar vooral aan het visuele aspect. De content wordt begrijpelijk gemaakt in de vorm van infographics, top zeven-lijstjes, wist-u-datjes, tips, illustraties en bullets.

Bij-VGZ_2016-02_NLinBeeld
Bij-VGZ_2017-01_lopen
bij-vgz-makingoff
Bij-VGZ_peter-vd-vorst-mamkingoff
Bij-VGZ_peter-vd-vorst
bij-vgz-ik-wordt-100
bij-vgz-cover
bij-VGZ_app_visual
bij-vgz-makingofff-2

Het gedrukte klantenmagazine werkt als een malle

Iedere editie van Bij VGZ valt bij 630.000 Nederlandse huishouden op de deurmat. Staat er een link in het magazine? Dan bezoeken in een weekend tijd dik 10.000 mensen die webpagina. Uit lezersonderzoek blijkt dat klanten van VGZ het magazine ontzettend waarderen. Hét bewijs dat het gedrukte klantenmagazine nog altijd werkt als een malle.