rabobank_logo

"Laat zien dat we snappen dat zakelijk en privé hand in hand gaan voor ondernemers"

Bakkerij Floor van Lieshout is een familiebedrijf waar de lijn tussen privé en zakelijk soms flinterdun is. Rabobank begrijpt dat en zorgt er daarom voor dat de afdelingen Private Banking en Grootzakelijk nauw met elkaar samenwerken. Aan de hand van het verhaal van Floor van Lieshout, maakten wij een smakelijke campagne voor Rabobank, met twee mini-documentaires over de bakkerij in de hoofdrol. Kijkers smulden ervan!

Klantverhaal in een oranje-blauwe jas

Waar het voor Floor van Lieshout begon tot waar het bedrijf nu staat. En daarna vanaf nu naar de toekomst, met een volgende generatie aan het roer. Twee mini-docu's die feilloos weergeven hoe Floor van Lieshout floreert, mede door de juiste begeleiding vanuit de Rabobank. Met gepaste afstand, maar toch altijd dichtbij. Een weerspiegeling van een bijdrage die brood op de plank brengt.

rabobank_logo_wit

Als zoete broodjes

De mini-docu's werden bekeken. En hoe! Binnen no-time werd Floor van Lieshout een BB’er. (Bekende Bakker). Voor Rabobank is het eerlijke verhaal van de familie Van Lieshout de ideale manier om hun dienstverlening op een menselijke manier in beeld te brengen. Bakkerij Floor van Lieshout hield er een onvergetelijk aandenken aan over en deelde de films dan ook trots op hun social media.