Bruynzeel Keukens:
“Meer traffic in de winkels, dat willen we"

De keukens kloppen. Daar zorgen ze wel voor bij Bruynzeel Keukens. En zo’n beetje heel Nederland kent het merk en het keukenconcept. Ook dat zit wel goed. Maar de kunst is om al die mensen ook daadwerkelijk de winkel in te krijgen. Bruynzeel Keukens klopte bij BureauZuid aan voor een creatief marketingconcept en slimme campagnestrategie.

logo_bruynzeel
Bruynzeel middelen showroom

Een crossmediale campagne waar je hebberig van wordt

Van mooi kookgerei wordt iedereen blij. En hebberig, maar da’s heus geen slechte eigenschap. Iedere zoektocht naar een nieuwe keuken leidde langs de 'Maak het kloppend' posters, flyers, banners en filmpjes van Bruynzeel Keukens.

Bruynzeel crossmediale uitingen
logo_bruynzeel

"Wat 'n hit! In no-time waren we door de kloppers heen en het aantal afspraken liep lekker op"

Zo’n beetje heel Holland klopt inmiddels met de gardes, uh kloppers, van Jamie Oliver. Een klopzienbarende campagne voor Bruynzeel Keukens.