Bruynzeel Keukens:
“Ontwikkel een campagne die laat zien dat wij begrijpen dat iedereen anders is”

De keuken is de hoofdstad van je huis. Het is de plek waar je samenkomt, samen bent, samen geniet en samen eet. Hoe Bruynzeel Keukens zich onderscheidt? Met de gedachte dat een keuken perfect moet aansluiten op jouw persoonlijke wensen. Aan ons de opdracht om een campagne te bedenken die hierop aansluit. Dit deden we samen met onze vrienden van DEAR Amsterdam.

bruynzeel keukens logo

De standaardkeuken bestaat niet

Door in de tv-commercials de merkbelofte te emotioneren – oftewel letterlijk meerdere gezichten te geven – laten we zien dat niemand hetzelfde is. Hoe kan de standaardkeuken bestaan als er zoveel verschil zit in bijvoorbeeld cultuur, lichaamslengte en gezinsgrootte? Kortom: de keuken moet zich vormen naar jouw leven en niet andersom.

polaroids
bruynzeel keukens logo

Slimme doorvertalingen van de campagne

Met behulp van tv-commercials, online advertising, een landingspagina, social media en communicatie-uitingen in alle filialen, bereikt Bruynzeel Keukens flink wat potentiële keukenkopers.