Over branding (het bouwen van merken) kun je dagen praten en vuistdikke rapporten typen. Dat is echter niet de stijl van BureauZuid. Wij houden het graag kort en krachtig, zodat je ook echt iets kunt doen met onze strategische adviezen. Jij wilt van de daken schreeuwen waarom jouw merk zo geweldig is, wij zorgen ervoor dat de wereld je hoort.

Het succes van een merk wordt bepaald door het onderbuikgevoel dat mensen bij een product, dienst of organisatie hebben. Branding is het positief stimuleren van dat onderbuikgevoel. Dat doen we bij BureauZuid door onze doorontwikkelde set van strategie, creatie en techniek in te zetten.

Branding wordt vaak verward met het vormen van communicatiemiddelen. Het plaatje hieronder legt ragfijn uit wat het verschil is.

branding

De methodes om van een merk een sterk merk te maken, zijn ontwikkeld op grote consumentgerichte A-merken als Coca-Cola, Nike en Calvé Pindakaas. Maar ze zijn ook prima toepasbaar in business-to-business bedrijven of dienstenleveranciers. Juist daar is nog voldoende ruimte om je te onderscheiden van je concurrenten door een magnetisch sterk merk te creëren.

We combineren onze positionering- en communicatiestrategie met het werk van ons creatieve team, om samen met onze klanten te bouwen aan een sterk merk. Wil jij ook een merk zo sterk dat Popeye er bang van wordt? Neem contact met ons op en wij maken je graag deelgenoot van ons strategische en creatieve kunnen.

Van je product een merk maken?